پورتال سيگما

پورتال شرکت بهنادبنا

مشاهده وب سایت
.
.

معرفی شرکت بهنادبنا

شرکت توسعه و عمران بهناد بنا (سهامی خاص) با هدف اجرای پروژه های ساختمانی در مورخ ۱۳۹۱/۰۹/۱۷ با شماره ۴۳۰۳۷۷ و شناسنامه ملی ۱۰۳۲۰۸۲۳۸۵۶ در سازمان ثبت شرکتها به ثبت رسیده و فعالیت خود را آغاز نمود. شرکت توسعه و عمران بهناد بنا در زمینه ساخت و فروش پروژه ها و نیز املاک بانک سامان فعالیت داشته و بر اساس استراتژی های تدوین شده در جهت استفاده از فرصتها و مزیتهای خود در بازار قدم برمی دارد. طراحی پورتال شرکتی بهنادبنا، افتخاری دیگر در کارنامه سیگما بود. همچنین طراحی سامانه های تحت وب شرکت بهنادبنا توسط متخصصین زبده شرکت سیگما انجام شده است.

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، خیابان شهید وحید دستگردی (ظفر)، ساختمان بانک سامان، پلاک 128، طبقه 5 و 6
تلفن: 72091623
ایمیل: info [@] behnadbana.ir

سامانه شرکت در پروژه های عمرانی

اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق این سامانه میتوانند ابتدا به پروژه های در حال اجرای بهنادبنا همراه با جزئیات کامل پروژه دسترسی داشته باشند و سپس جهت مشارکت در پروژه، با تکمیل فرم مربوطه درخواست خود را برای بهنابنا ارسال نمایند.

سامانه ثبت نام در مزایده

مشتریان حقیقی و حقوقی با مراجعه به این سامانه و تکمیل فیلدهای موجود در فرم، میتوانند در مزایده های شرکت بهنادبنا شرکت کنند. کاربران با ورود به ناحیه کاربری خود، قادر خواهند بود به اطلاعات و جزئیات کامل مزایده ها و املاک دسترسی داشته باشند و با انتخاب ملک مورد نظر خود، در مزایده شرکت کنند.

سیستم درخواست ملک

متقاضیان بمنظور خریداری، رهن و اجاره انواع واحدهای مسکونی، تجاری، اداری و ...  ساخته شده توسط شرکت توسعه و عمران بهنادبنا در شهرهای مختلف کشور، با مراجعه به این بخش میتوانند درخواست خود را ثبت نمایند و در مراحل بعدی، به لیست املاک پیشنهادی دسترسی داشته باشند. 

سیستم ثبت درخواست استخدام

کارشناسان و متخصصین علاقه مند به استخدام در شرکت بهنادبنا، با مراجعه به این بخش و تکمیل فیلدهای مربوطه میتوانند درخواست استخدام خود را ثبت و ارسال نمایند و منتظر تماس کارشناسان بهنادبنا باشند.

دیگر مشتریان سیگما

1398/12/13 سه‌شنبه
لوگو پورتال سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت نرم افزاری سیگما میباشد.