لوگو

سازمان و نهادهای دولتی


آستان قدس رضوی

آستان قدس رضوی

طراحی پورتال سازمانی آستان قدس رضوی مشهد توسط شرکت طراحی پرتال سازمانی سیگما 

درباره آستان قدس رضوی 

آستان قدس رضوی در لغت به معنی بارگاه پاک و مطهر امام رضا(ع) است ولی در اصطلاح و به طور عموم به مجموعه‌ی حرم مطهر، دستگاه‌ها، نهادها، ادارات فرهنگی، صنعتی، کشاورزی، درمانی و... گفته می‌شود که منتسب به حضرت رضا(ع) است.
«آستان قدس رضوی» عنوان رسمی مجموعه‌ایست که حرم مطهر رضوی‌‌‌‌‌‌‎‎‎‎‎‎‎، موقوفات و متعلقات آن را سرپرستی و مدیریت می‌کند و در جهت احیاء درست موقوفات گام برمی‌دارد. این مجموعه تمام توان خود را به کار گرفته تا خدمات مورد نیاز زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) را با اتکا بر نذورات و اوقاف زائران حرم رضوی تأمین کند. نوسازی و بازسازی حریم مقدّس حرم، نگهداری و آماده‌سازی اماکن متبرّکه جهت میزبانی زائران، ایجاد امکانات مختلف برای انجام زیارتی آسوده همراه با شناخت، راهنمایی زائران و... از جمله خدمات آستان قدس رضوی است که در یک نگاه اجمالی، به چشم می‌آید؛ اما محدوده‌ی فعالیت‌های آستان قدس رضوی، فراتر از ابعاد گسترده‌ی حرم مطهر است. موزه‌ها، کتابخانه‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس، مراکز بیمارستانی و درمانی و مراکز صنعتی، از دیگر فعالیت‌های آستان قدس رضوی است.


معاونت ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی

آدرس: مشهد مقدس، چهار راه شهدا، سازمان مرکزی آستان قدس رضوی، ساختمان شماره 9
وب سایت: https://astan.razavi.ir
سامانه پیامک : 30008
کد پستی :949-34716-91
شماره تماس : 05132218008
پست الکترونیک : info@aqr.ir
کلمات کليدي
پورتال آستان قدس رضوی, پورتال قدس رضوی, آستان قدس رضوی, سایت آستان قدس رضوی, پرتال جامع آستان قدس رضوی, پورتال, پرتال, طراحی پورتال, پرتال سازمانی
لوگو سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات سیگما میباشد.