لوگو

دانشگاه ها


دانشگاه ملایر

درباره دانشگاه ملایر

درسال 1370 دانشکده تربیت دبیر ملایر (وابسته به دانشگاه بوعلی سینا) با پذیرش 30 دانشجو در رشته علوم تربیتی - تکنولوژی آموزشی آغاز به کارکرد و همزمان زمینی در کیلومتر 4 جاده اراک (محل فعلی دانشگاه) به این دانشکده اختصاص یافت و مقدمات ساخت این دانشکده فراهم گردید.
از سال 1373 با پذیرش دانشجو در رشته دبیری ریاضی، تعداد رشته‌ها به دو رشته افزایش یافت و این روند تا سال 79 با فراز و نشیب هایی ادامه یافت.
در سال 1379 تلاش مسئولان وقت دانشکده، کمک های ارزشمند افراد نیکوکار شهرستان و همچنین انتقال ساختمان دانشکده صنعت از وزارت نفت به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، عملا زمینه توسعه دانشکده به مجتمع آموزش عالی را ملایر فراهم آورد و همزمان، کمیته‌ای تخصصی کار تهیه و تدوین برنامه توسعه دانشگاه ملایر را به انجام رساند.
درسال 1384 مجتمع آموزش عالی ملایر از دانشگاه بوعلی سینا مستقل شد و رسماً به عنوان دانشگاه ملایر فعالیت خود را آغاز کرد. با تلاش و کوشش مسئولین، روند تکمیل پروژه ساختمان اصلی دانشگاه شتاب بیشتری یافت و سایت جدید دانشگاه در سال 1386 به بهره برداری رسید.
پس از آن با اهتمام مسئولین برای توسعه همه جانبه دانشگاه، تلاش های فراوانی برای اخذ مجوز رشته های جدید آغاز گردید. در حال حاضر دانشگاه ملایر 71 رشته تحصیلی شامل 14رشته در مقطع دکتری، 31 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 26 رشته در مقطع کارشناسی گردید.
هم اکنون حدود 6400 دانشجو در قالب هفت دانشکده عمران و معماری، فنی و مهندسی، منابع طبیعی و محیط زیست، علوم پایه، علوم ریاضی و آمار، ادبیات و علوم انسانی و کشاورزی مشغول به تحصیل هستند.
طراحی پورتال و سایت دانشگاه ملایر توسط شرکت طراحی پورتال سازمانی سیگما انجام شده است. 

دانشگاه ملایر

وب سایت: http://www.malayeru.ac.ir
آدرس سازمان مرکزی:  کیلومتر 4 جاده ملایر - اراک - دانشگاه ملایر
کدپستی: 95863-65719
آدرس پردیس دانشکده های فنی و مهندسی:  ملایر - بلوار پرستار - پردیس دانشکده های فنی و مهندسی دانشگاه ملایر
تلفن سازمان مرکزی:   33339840 و 33339841 و 32355470  کد ملایر 081 می باشد.
تلفن  پردیس دانشکده های فنی و مهندسی:      081-32233113-4
کلمات کليدي
پورتال دانشگاه ملایر, سایت دانشگاه ملایر, طراحی سایت دانشگاه ملایر, طراحی پورتال دانشگاه ملایر, پورتال, پرتال, طراحی پورتال سازمانی, طراحی پرتال
لوگو سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات سیگما میباشد.