لوگو

اخبار

اخبار

حضور شرکت دانش‌بنیان سیگما در هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل

1402/10/2 شنبه
شرکت دانش‌بنیان سیگما در هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل که از تاریخ ۲-۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ در محل دایمی نمایشگاه‌های تهران-سالن میلاد برگزار می‌گردد حضور به هم رسانید. در این نمایشگاه محصولات و خدمات مرتبط شرکت سیگما با موضوع نمایشگاه شامل پورتال امن، برنامه‌ساز امن، خدمات ابری امن و خدمات تخصصی امنیت فناوری اطلاعات ارایه می‌گردد.
در این نمایشگاه برای اولین‌بار از خدمات لودبالانسر ابری (LBaaS) شرکت سیگما رونمایی گردید. علاوه بر سرویس LBaaS، در حال حاضر خدمات زیر در ابر عمومی سیگما ارایه می‌گردد:

- سرور ابری (IaaS)
- تحلیل‌نام ابری (DNSaaS)
- فایروال ابری (FWaaS)
- فضای ابری (Cloud Storage)
- بکاپ ابری

همچنین در حوزه نرم‌افزار پورتال سازمانی، در این نمایشگاه آخرین نسخه پورتال سیگما که حاوی بیش از ۱۰ قابلیت امنیتی جدید و قابلیت اتصال به درگاه دولت ملی هوشمند قابل مشاهده می‌باشد. لازم به ذکر است پورتال سیگما تنها نرم‌افزار پورتال کشور می‌باشد که فاقد هرگونه سابقه هک مطابق مراجع مربوطه ثبت هک zone-h.org  و web.archive.org می‌باشد.
 

نسخه قابل چاپ
آرشیو اخبار
لوگو سیگما

شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات سیگما برترین مجری و ارائه دهنده ابزارهای ایجاد و راه اندازی پرتال های سازمانی، خدمات الکترونیکی امن، خدمات رایانش ابری، دسترس پذیری (WCAG) و خدمات مشاوره دولت الکترونیک به سازمانها و شرکتها میباشد.

1401© کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات سیگما میباشد.